matkalla pään sisällä……..

kaikki liittyy kaikkeen…

Nordea ja älyvapaa nettipankki. – 2018

Kone on tosiaan yhtä idiotti, kuin laittajansa.  Nordea nettipankki…ja tunnusluvut. 

Kun mistä tahansa syystä tunnusluvut pieleen tai vanhaksi tms….niin “mene  pankkiisi käymään”.   !!!                    Vaikka lyöt koneeseen uudet tunnusluvut painotuoreesta lukulistasta, niin kone tarjoaa idiootin lailla “tunnistaudu lukulistan numerolla 80”.           Kun toimit ohjeen mukaan, niin idiootti Nordean tietokone kertoo, että luvut eivät täsmää.    ELi, ensin on väärä numero, sitten on väärä nro 80……ja kas kummaa,  älytön Nordean tietokone ei tarjoa oikeaa numeroa, eikä kerro mitään, missä olisi muka vikaa.   Koska missään EI OLE vikaa. 

  Kyse on vain siitä, että Nordean typerä tietokone on saanut ohjeen, että asiakasta kehotetaan käymään pankissaan — ja tuon jälkeen yksi ja  sama mitä naputtelet uuden tunnuslukulistasi kanssa.   Lähde siitä pankkiin vaikka sinne olisi 50 kilometriä.     Että  osaisiko tietokone “ajatella”.     No ei todellakaan osaa ainakaan Nordean tietokone.   Ei sen yksinkertaisinta ajatusta ja korjausliikettä.        Että vinkki tässä jälleen kansalaisille….. =älä luota Nordean tietokoneisiin, tai sen paremmin OP:n vastaavaan nettipankkiin.     On syytä pitää rahojaan niin monessa pankissa tai nettipankissa, kuin mahdollista, koska noihin tietokoneisiin missään ……<<<<<<  ei ole luottamista.      Jos on yö tai viikonloppu tms….niin tuolla olet sitten pulassa jossain keskellä ei mitään – koska pankin palvelut eivät toimi kuin rahan kanssa(maksulliset palvelunumerot)  ja tuskin kello 02 yöllä löytyy palvelevaa pankin tilinhoitajaa kännyn päähän, kuka tietää mistään mitään tai että edes päiväaikaan asiakaspalvelu saisi tilille tapahtumaan yhtään sen kummempaa.    Eli ei kannata luottaa pankkeihin saati nettisellaisiin…..mikä nyt toki monella on JO tiedossa.     Raha kotona on kätevää ja toimivaa.  Kuten ennenkin.   

 jk….. pientä korjausta – eli toki kortti on ok – mutta parasta olla vähintään kaksi pankkia käytössä, vähintään kaksi pankkitiliä, minne siis verkkopankkitunnukset- ja molemmilla tileillä rahaa.  Samoin aina kotona käteistä rahaa.  Samoin yksi surkea palvelu ja toiminnan jumitus pankissa näyttää olevan se , ettei lukulistoja saa vasta kuin sen numero 60 ollessa kohdalla.  Erikoisen joustamatonta on – että pankki, palvelulaitos on niin jumissa käytäntöjensä kanssa, että jos asiakas soittaa ja pyytää uutta lukulistaa ennen nro 60….niin sitä ei pankki pysty toimittamaan.  ???   Ei voi kuin kysyä, että valetaanko pankissa toimivuuksia sementtiin, vai mistä johtuu, ettei palvelu pelaa – eikä sitä voi käsitellä muutoin kuin siinä paskakohdassa, minne se on laitettu.   Ehkä tietokoneiden säätöjä on syytä vähän säädellä, että muukin numero käy kuin yksi….eli se 60.               ////    No ehkä nuo lukulistat ovat jäämässä pois, mutta kuitenkin.                //  Samoin puhelinvarmistuksen”” käyttö.    Ei soveliasta, sillä kenenkään ei ole pakko omistaa puhelinta – sekä että puhelin ei ole mikään varmuusväline.

Single Post Navigation

Comments are closed.